Mikaros

2012-06-06
00:53:07

fick mig en spark



Idag tog vi oss en liten uteritt. Nog den kortaste vi tagit haha. Vet inte hur länge vi red men kanske nån timme bara. Finns så många ridvägar alltså! Vi har sågott som tagit en ny väg varje gång vi vart ute.
På hemvägen skulle vi ta oss en galopp. Och Mikaros blir så laddad så han slänger ut röven och står tvärs över vägen. Och Spöket som fortfarande har lite bebisfasoner för sig sparkar och träffar mig rätt på smalbenet. Fick sån kramp först och sen gick det över i typ mjölksyra kändes det som. Tur jag hade mina bruna stövlar som är rätt tjocka i lädret. Annars hade jag fått galet ont. Nu har jag fått blåmärke och det har svullnat lite. Gör galet ont att gå också haha. Men det skiter vi i. Jag och Bella ska ut och härja imorgon! ;) Om jag tar klackar är ännu oklart. Om tofflor är jobbiga så är nog 13 cm klack lika jobbigt haha.

Och ser ni på sista bilden vilka tjusiga ben min lille polle fått ;) Älskar när blodådrorna syns! Börjar komma mer och mer på honom. Han har även fått lite rygg. Men dock ser både han och Spöket dräktiga ut så får la se om vi får några bebisar haha.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: