Mikaros

2012-05-21
23:34:58

Idag har det varit varmt!


Gud vilket väder det vart idag, helt underbart ju! Tog med mig hunden och åkte till mamma och satt där och stekte i solen och grillade lite. Sen när det kylnat av lite så åkte jag till stallet och red lite i padocken. Tänkte rida igenom honom lite eftersom han va så galet hård i munnen sist. Tog kanske 10 min innan han släppte och sen gick han helt okej. Innan han släppte försökte jag göra skänkelvikningar vilket var helt omöjligt. Men efter han släppt gick det bra! Red kanske 20 min eller nåt :)

Sen fick jag höra "har aldrig sett en 20 årig häst gå så fint som han gör" vilket är oerhört kul! Speciellt nu efter han vart skadad och stått oerhört länge! Har även skaffat sommarbete idag! Inte alls långt bort! Går att rida dit :) Det är en tjej i stallet som bor där och hon flyttar dit sin på Söndag, vet inte riktigt hur jag gör ännu!

Har jag inte matchat snyggt idag? ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: